خانه هوشمند - هوشمندسازان

خانه هوشمند - هوشمندسازان

خانه ای هوشمند داشته باشیم ...
خانه هوشمند - هوشمندسازان

خانه هوشمند - هوشمندسازان

خانه ای هوشمند داشته باشیم ...

جایگاه سیستم SCADA و پروتکل MODBUS در اتوماسیون صنعتی

جایگاه سیستم SCADA و پروتکل  MODBUSدر اتوماسیون صنعتی

در دهه های اخیر، اتوماسیون با ابعاد مختلف زندگی بشریت پیوند خورده و همانند یکی از شاخه های بسیار پویا در بین سایر تخصصهای فنی، تلاشی است در راستای انجام بسیاری از امور و هدایت و کنترل آنها بدون دخالت مستقیم کاربر، که در دو مقوله تولید و کنترل فرآیند کاربرد دارد.

سیستم صنعتی SCADA سامانه ای است نرم افزاری که به پروسه کنترل و تبادل داده ها نظارت دارد و با نصب بر سخت افزار، نقش یک واسط را از طریق PLC و ... ایفا می کند. سیستم اسکادا مزایای عدیده ای در راه اندازی و مانیتورینگ دارد و تغییرات جزیی را برای عملکرد بهینه و با کیفیت ایجاد می نماید.

اما پروتکل MODBUS یک پروتکل صنعتی رایج جهت استفاده در سامانه اسکادا می باشد که زمینه ایجاد ارتباط بین اجزای هوشمند سیستم کنترل (در سامانه های اتوماسیون) همراه با ویژگیهایی نظیر قابلیت انعطاف و اطمینان بالا و مقرون به صرفه بودن را فراهم می نماید.

جهت مطالعه کامل مقاله به سایت شرکت هوشمندسازان به آدرس www.hooshmandbms.com مراجعه نمایید.


کلیدهای لمسی هوشمند

کلیدهای لمسی بواسطه قابلیتهای متنوع و خاصشان، می توانند جایگزین مناسبی برای کلیدهای متداول برق باشد، کلیدهایی که صرف نظر از تنوع و نوع کاربرد آنها، در وهله اول از نظر زیبایی و سازگاری با محیط، جلب توجه می کنند.

کلیدهای ارائه شده توسط شرکت هوشمندسازان، دارای روکشی کاملا شیشه ای و جنسی مقاوم در برابر ضربه و آتش می باشند، و به همین علت عمر مفید طولانی تر داشته و در قبال آن، از هزینه های تعمیر و نگهداری کمتری برخوردار می باشند که این عمل به صرفه اقتصادی کاربر، کمک بسزایی می کند.

جهت مطالعه کامل مطلب فوق، به سایت هوشمندسازان به آدرس www.hooshmandbms.com مراجعه نمایید.


درباره شرکت هوشمندسازان

شرکت هوشمند سازان، طراح و مجری سیستم های هوشمند ساختمان در سال 1388 فعالیت خود را در زمینه ی هوشمند سازی ساختمان های مسکونی، تجاری و اداری آغاز نمود.

اهداف محوری این شرکت افزایش ایمنی، امنیت و رفاه ساکنان ساختمان و همچنین ایجاد یک ساختار مدرن به منظور بهینه سازی مصرف انرژی و جلوگیری از اتلاف آن می باشد.

با توجه به یکی از مهم ترین خواست های بشر که همانا یافتن امکاناتی برای داشتن زندگی آرام و بدون دغدغه است، ما سعی نموده ایم که با در اختیار گذاردن برخی از این امکانات، مطمئن تر و توام با آسایش را برای ساکنان خانه های هوشمند فراهم آوریم تا در راستای رسیدن به یک زندگی ایده آل گامی هر چند کوچک را برداشته باشیم.

با توجه به طراحی کامل نرم افزار سیستم در داخل کشور، بستر مناسبی جهت ارایه قابلیت های مختلف متناسب با درخواست کارفرما و بر اساس معماری ساختمان فراهم گردیده و لذا محدودیتی در ایجاد قابلیت های جدید و استفاده از تجهیزات مختلف وجود ندارد.

افتخار ما کیفیت محصول و رضایت مشتریان از خدمات پس از فروش و گارانتی ارایه شده طی سال های گذشته است. امید آن داریم که با ادامه فعالیت و تقویت همفکری با مشتریان خود، شاهد پیشرفت روزافزون صنعت ساختمان کشور در زمینه ی تکنولوژیهای مدرن باشیم.

www.hooshmandbms.com