خانه هوشمند - هوشمندسازان

خانه هوشمند - هوشمندسازان

خانه ای هوشمند داشته باشیم ...
خانه هوشمند - هوشمندسازان

خانه هوشمند - هوشمندسازان

خانه ای هوشمند داشته باشیم ...

سیستم صوتی در خانه هوشمند هوشمندسازان

یکی از محاسن خانه هوشمند طراحی شده توسط شرکت هوشمندسازان؛ امکان دسترسی آسان به تمام امکانات و تجهیزات منزل به صورت متمرکز و یکپارچه است، در واقع می توان از طریق امکانات فراهم شده توسط این سیستم (از قبیل مانیتور لمسی، ریموت کنترل، تلفن و ...) کلیه سیستم ها و تجهیزات خانه را به صورت دلخواه و یا بر اساس برنامه و سناریوهای از پیش تعیین شده مورد استفاده قرار داد.

یکی از این سیستم­ها که تقریباً در تمام خانه ها مورد استفاده قرار می گیرد، سیستم­ صوتی منزل است که عموماً از یک دستگاه پخش مرکزی و دو یا چند باند (بلندگو) تشکیل شده و این یعنی شنیدن صدای موسیقی فقط از یک قسمتی خاص از منزل و نه بر اساس سلیقه و علاقه اعضای خانه و نه در زمانهای مختلف. 

سیستم خانه هوشمند این شرکت، با برنامه های خاص و متفاوتی که کارشناسان ما ترتیب داده اند، می تواند موسیقی را آنطور که دوست دارید برایتان پخش کند؛ در  هر جایی از خانه که هستید و با هر سلیقه و علاقه ای که دارید؛ تا لذت گوش دادن به موسیقی را بدون هیچ محدودیتی تجربه کنید.

مواردی که خاطر نشان شد، تنها بخش های کوچکی است از خدماتی بزرگتر (همچون غیر قابل نفوذ بودن سیستم امنیتی خانه، بهینه سازی مصرف انرژی و ...) ، که سیستم خانه هوشمند از طرف ما، برای شما به ارمغان می آورد تا از زندگی خود نهایت لذت را ببرید.

لینک خبر سیستم صوتی در خانه هوشمند هوشمندسازان