خانه هوشمند - هوشمندسازان

خانه هوشمند - هوشمندسازان

خانه ای هوشمند داشته باشیم ...
خانه هوشمند - هوشمندسازان

خانه هوشمند - هوشمندسازان

خانه ای هوشمند داشته باشیم ...

پرده برقی در خانه هوشمند هوشمندسازان

در سالهای اخیر؛ پرده ها نقش پررنگتری در طراحی دکوراسیون منزل به خود اختصاص داده اند. در واقع پرده کارکردهای زیادی در منزل دارد؛ علاوه بر زیبایی و امکان هماهنگ شدن با سایر عناصر محیط، به نوعی جهت حفظ حریم شخصی خانه نیز به کار گرفته می شود. علاوه بر این انتخاب پرده های مناسب، تا حدودی از هدر رفتن انرژی گرمایی در زمستان و ورود گرمای بیرون به داخل خانه در فصل تابستان نیز جلوگیری می نماید.

و اینجاست که نقش خانه هوشمند در مدیریت و استفاده راحت تر از پرده ها پررنگ تر خواهد شد. اینکه هر روز صبح لایه ساتن پرده پذیرایی باز شود تا تابش نور خورشید به داخل، سرآغاز روزهای پر نشاط را نوید دهد، و یا با باز شدن در ساعات انتهایی روز، حریم خصوصی افراد را حفظ نمایند، وظیفه ایست که خانه هوشمند برایمان انجام می دهد.

در واقع سیستم خانه هوشمند شرکت هوشمندسازان، پرده ها را نیز همزمان با سایر تجهیزات و امکانات منزل از قبیل سیستم های سرمایشی و گرمایشی، سیستم های کنترل روشنایی و ... به خدمت خواهد گرفت، تا با استفاده از این امکانات بهینه تری ارائه گردد.

اگر نیاز است در هنگام ورود مهمانها، تمام پرده های خانه باز باشند و چنانچه جهت تامین  نور مورد نیاز گیاهان داخل منزل، می بایست پرده ها در ساعاتی خاص جمع شوند؛ می توان از خانه هوشمند کمک گرفت.

فرایند کار بسیار ساده خواهد بود، چون لزوماً کنترل پرده ها محدود به نوعی خاص از پرده ها نیست، تمام پرده ها از هر شکل و طراحی می توانند در این دایره قرار گیرند. برای این کار لازم است که موتور پرده مناسب با وزن و نوع باز شدن پرده از بازار تهیه شود و این موتورها به سیستم خانه هوشمند متصل گردند.

اینجاست که خانه با توجه به دستورات شما و برنامه ها و سناریوهای از پیش تعریف شده، پرده ها را کنترل می نماید.

موتورهای پرده موجود در بازار در مدلهای مختلفی عرضه می شوند که کاربردی ترین مدل ها عبارتند از نوعی که در کنار پرده نصب می شود و با چرخاندن نخ ریل، پرده را باز و بسته می نماید و نوعی که در آن موتور بر روی ریل مونتاژ می شود و مستقیماً مکانیزم ریل را کنترل می نماید.

در کلام آخر؛ شایان ذکر است که جهت انتخاب موتور پرده، وزن آن از اهمیت بسزایی برخوردار است، چرا که موتور60w در حرکت دادن پرده های سنگین با مشکل مواجه خواهد شد و می بایست به عنوان مثال از یک موتور 120wاستفاده نمود.

شما همراهان گرانقدر می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با انواع موتورهای پرده برقی و طریقه استفاده از آنها، با شماره های شرکت تماس حاصل نمایید تا کارشناسان ما، شما را در این امر یاری نمایند.

http://www.hooshmandbms.com