خانه هوشمند - هوشمندسازان

خانه هوشمند - هوشمندسازان

خانه ای هوشمند داشته باشیم ...
خانه هوشمند - هوشمندسازان

خانه هوشمند - هوشمندسازان

خانه ای هوشمند داشته باشیم ...

کاربرد اپلیکیشن در خانه هوشمند

برای کنترل تجهیزات به کار رفته در خانه هوشمند ، نرم افزارهای متنوعی جهت نصب بر روی موبایل و تبلت  طراحی و ارائه شده اند ، که امکان ارتباط کاربر با سیستم هوشمند را در هر نقطه ای فراهم کرده و در نتیجه باعث برقراری امنیت، آسایش و راحتی  افراد می گردند. مدیریت کاربری های گوناگون خانه ی هوشمند ، نظیر سیستم اعلام سرقت ، سیستم اعلام حریق ، و  قفل برقی  و  دیگر تجهیزات برقی ساختمان که در اختیار ساکنین خانه هوشمند قرار گرفته است به راحتی توسط اپلیکیشن صورت می گیرد. 

http://hooshmandbms.ir

tel:013-34232

سیستم اعلام حریق هوشمند

استفاده از سیستم اعلام حریق امروزه در کلیه ی مکان های عمومی،  مسکونی، صنعتی  و .... رویدادی متداول است، به دلیل اینکه خسارت های ناشی از حریق را به حداقل رسانده و از تلفات جانبی احتمالی ناشی از این امر جلوگیری می نماید. از قابلیت های ارائه شده در سیستم اعلام حریق خانه هوشمند، قطع گاز ورودی به واحد در صورت بروز نشت گاز و قطع خودکار برق واحد جهت جلوگیری از وقوع انفجار  می باشد. علاوه بر آن سیستم هوشمند می تواند با برقراری یک تماس تلفنی شما را از وضعیت خانه مطلع  سازد. 

http://hooshmandbms.ir 

tel: 013-34232

بررسی هوشمند سازی و معانی مترادف آن

واژه هوشمندسازی به شیوایی گویای یک مفهوم وعملکرد تکنیکال است. اما از آنجایی که تقریبا تمام المان ها و عناصر مختلف تکنولوژی برای فرهنگ ما ، عناصری وارداتی تلقی می شوند، این زمینه ی علمی نیز مستثنی نبوده و عملا به عمد یا به سهو با مترادف های زیادی وارد بازار کسب و کار کشور ما به ویژه صنعت ساخت و ساز گردیده است. در این مقاله تلاش بر این بوده است که با نگاهی کوتاه و گذرا به خواستگاه این صنعت،  برخی از معانی و مترادف های رایج در بازار ایران واکاوی شود. 

برای مطالعه ی ادامه مطلب به لینک زیر مراجعه نمایید.
http://hooshmandbms.ir
013-34232

سیستم روشنایی هوشمند

یکی از آسان ترین روش ها برای صرفه جویی در مصرف انرژی و خلق محیطی ایده آل بهره گیری از سیستم روشنایی اتوماتیک می باشد. این سیستم، با استفاده از سنسورهای حرکتی، به صورت همزمان با حرکت شما  در منزل چراغ ها را روشن میکند و بدین طریق موجب کاهش چشمگیری درمیزان مصرف انرژی الکتریکی می گردد. سیستم روشنایی هوشمند، مانند دیگر آپشن های خانه هوشمند ما، سناریو پذیر است. پس شما می توانید تمام چراغ های خانه را با حالت ( شب بخیر ) با یک حرکت خاموش و یا اینکه برخی از چراغ ها را خاموش و بقیه را کم نور نمایید، همچنین امکان طراحی نورپردازی داخلی نیز از روی  مانیتور لمسی هوشمندسازان ، برای شما فراهم شده است. 

http://hooshmandbms.ir

tel:013-34232

هوشمندسازی

هوشمند سازی خانه به مجموعه فرآیند هایی اطلاق می شود که طی آن خانه ی شما منطبق با ماهیت حفاظت از ساکنین به  محافظت از خود نیز می پردازد، در این حالت همه چیز قابل کنترل و برنامه پذیر است. در نتیجه فرآیند هوشمند سازی می تواند نقطه ی پایانی باشد،برای دغدغه های شما در زمینه های گوناگون مانند: احتمال سرقت، بروز نشتی گاز، کنترل سیستم سرمایش و گرمایش منزل، آبیاری گیاهان خانگی و... 

علاوه بر این، شما به سادگی می توانید کلیه ی این خدمات را، از اپلیکیشن نصب شده بر روی گوشی های هوشمند خود نیز مدیریت نمایید.

#هوشمندسازی

www.hooshmandbms.ir 

tel:013_34232